Маркетинг и издаваштво: како до нове читалачке публике?

Маркетинг и издаваштво: како до нове читалачке публике?

29/01/2019

ЕУ инфо центар Београд (Краља Милана 7)

26. фебруар 12 – 14ч

Догађај у ЕУ инфо центру посвећен је питању које мучи многе који се данас баве белетристиком: како у времену брзих дистракција и лаке забаве дугорочно заинтересовати публику за читање, како анимирати младе, али и старије људе да редовно купују и читају врхунску савремену књижевност?

Мање интересовања за европску књижевност у односу на домаће наслове и светске бестселере, разлог је зашто се у оквиру конкурса за књижевне преводе Креативне Европе посебна пажња посвећује оцени стратегија промоције књига и развоја публике. Управо зато Деск Креативна Европа Србија организује догађај који ће бити посвећен овој теми.

Домаће издаваче очекује предавање Уроша Вуковића, креативног директора маркетинг агенције Publicis, које ће бити засновано на његовом деценијском искуству у раду у секторима маркетинга и културе, као и на конкретним питањима и недоумицама које домаћи издавачи буду изнели.

Молимо да се пријавите на догађај до 15. фебруара тако што ћете:

1. послати основне информације (име и презиме, име издавачке куће) на нашу адресу kreativnaevropa@kultura.gov.rs

2. попунити анонимни упитник на овом линку.

Срдачно,

Тим Деска Креативна Европа Србија