Marketing i izdavaštvo: kako do nove čitalačke publike?

Marketing i izdavaštvo: kako do nove čitalačke publike?

29/01/2019

EU info centar Beograd (Kralja Milana 7)
26. februar 12 – 14h

Događaj u EU info centru posvećen je pitanju koje muči mnoge koji se danas bave beletristikom: kako u vremenu brzih distrakcija i lake zabave dugoročno zainteresovati publiku za čitanje, kako animirati mlade, ali i starije ljude da redovno kupuju i čitaju vrhunsku savremenu književnost?

Manje interesovanja za evropsku književnost u odnosu na domaće naslove i svetske bestselere, razlog je zašto se u okviru konkursa za književne prevode Kreativne Evrope posebna pažnja posvećuje oceni strategija promocije knjiga i razvoja publike. Upravo zato Desk Kreativna Evropa Srbija organizuje događaj koji će biti posvećen ovoj temi.

Domaće izdavače očekuje predavanje Uroša Vukovića, kreativnog direktora marketing agencije Publicis, koje će biti zasnovano na njegovom decenijskom iskustvu u radu u sektorima marketinga i kulture, kao i na konkretnim pitanjima i nedoumicama koje domaći izdavači budu izneli.

Molimoda se prijavite na događajdo 15. februara tako što ćete:

1. poslati osnovne informacije (ime i prezime, ime izdavačke kuće)na našu adresu kreativnaevropa@kultura.gov.rs

2. popunjavaniti anonimni upitnikna ovom linku.

Srdačno,

Tim Deska Kreativna Evropa Srbija