Backslash, Španija
Color media communications, Republika Srbija
Connect international, Belgija
Consorci de museus de la Comunitat Valenciana, Španija
Javni zavod mladi zmaji-center za kakovostno prezivljanje prostega casa mladih, Slovenija
Kulturni centar Beograda, Republika Srbija
Tipovej, Zavod za ustvarjalno druzbo, Slovenija
Iznos dodeljenih sredstava: 200.000,00 €
Danas, u okruženju koje se menja brže nego ikad, okruženju koje pokreće brzi razvoj tehnologije, novih ideja, promena komunikacije i navika ljudi, sve industrije dolaze do momenta u kom će ili odbiti da se prilagode novim okolnostima i imaće problema na tržištu, ili će prihvatiti te promene i upotrebiće ih u svoju korist. Ovo se odnosi na sve poslove danas, a isto se odnosi i na kulturu i umetnost. Savremena umetnost i kultura, okružene ovim promenama, ostale su nedostupne za obične građane. Problemi u njihovim odnosima javljaju se na dva nivoa: način komunikacije između kulturnih operatera i mladih ljudi i inovacije u smislu sadržaja koji se nudi.
Oba ova nivoa moraju da im postanu primamljiviji i privlačniji. Postoje nove poslovne strategije, modeli komunikacije, a čak i novi događaji u ovom polju, međutim nijedan od njih ne nudi kulturnim operaterima paket sve u jednom. Kao posledica, pošto održivost kulture i umetnosti zavise od publike, konzumenata i kupaca koji nisu privučeni, imamo situaciju u kojoj se umetnička zajednica suočava sa egzistencijalnim problemima.
Projekat BITE of Art bavi se upotrebom pristupa koji je pan-evropski + sveobuhvatan + sa više interesnih strana u uvođenju inovativnih poslovnih modela savremene umetnosti koji će osigurati finansijsku održivost kulturnih operatera upotrebom novih upravljačkih i marketinških alatki u privlačenju nove mlade publike. Ovaj projekat predstavlja zajedničku viziju kulturnih i umetničkih institucija iz Španije, Slovenije i Srbije da uvedu inovativne prakse u rad kulturnih operatora, oblikujući tako put mejnstriminga savremene umetnosti među mlađim sugrađanima. BITE CABM kombinuje modernu marketinšku, poslovnu i komunikacionu ekspertizu sa inovativnim događajima i izvođenjima savremene umetnosti, tako stvarajući sveobuhvatni paket koji za cilj ima da redefiniše pristup savremenoj umetnosti i njenom prisustvu na ciljnom tržištu, targetiranjem mlađih ljudi kao nove publike savremene umetnosti.
Најновија вест
Najnovija vest
Latest news